Elfelejtette a jelszavát?
Controlled quality - no. 1 on the market

Ön beszállító

Átválogatás és hibajavítás

Az átválogatás és hibajavítás, újrafeldolgozás, két kérdésre válasz: vannak-e minőségi problémái a vevőjének teljesítendő szállításokkal? Fennáll-e a gyártósor leállásának kockázata a szállításából származó hibás alkatrészek miatt?

60 perc – ennyi időre van szükségünk ahhoz, hogy reagálni tudjunk egy beszállítói igényre, és elkezdjük az alkatrészek válogatását/minőségellenőrzését. Ennek eredményeképpen, már csak az elvárásoknak megfelelő alkatrészeket szállítunk a vevőnek a gyártósoron történő felhasználásra, és nem engedjük leállni a termelést a gyártósoron.

 

Végső termékminőség ellenőrzés

A végső termékminőség ellenőrzés egy kérdésre válasz: meg akarja óvni a terméke minőségét a vevőnek történő szállítás előtt?

100% - ez a minőségi előírás biztosságának mértéke, amelyet a beszállító kap, ha úgy dönt, hogy igénybe veszi a késztermék minőségellenőrzéséhez a segítségünket. Következésképpen megvédi magát a költséges vevő reklamációktól.

 

EXTRANET

Az Extranet válasz egy kérdésre: hiányát érzi-e megbízható és objektív adatoknak a reklamáció folyamata során?

24/7 on-line jelentéstételi rendszerünk a beszállító számára állandó és folyamatos hozzáférést biztosít a reklamációs folyamattal kapcsolatos információkhoz, és lehetővé teszi a minőség-ellenőrzés eredményeinek az elemzését.

 

Rezidens mérnök

A rezidens mérnök a válasz a két kérdésre: akadályozzák-e állandó minőségügyi problémák Önt abban, hogy az ügyfeleivel jó kapcsolatot ápoljon? Fontosnak tartja Ön, hogy javítsa a vevői véleményét az Ön vállalatáról?

Rezidens mérnök – ő fogja képviselni a beszállító érdekeit és jó kapcsolatot ápol a cég nevében. Emellett, a beszállító folyamatos támogatást kap tőle, abban az esetben, ha előre nem látható problémák merülnek fel a szállítmány minőségét illetően.

 

Folyamat tökéletesítése

A folyamat tökéletesítése a válasz két kérdésre: Igényel-e a társaság változtatásokat egy terméket illetően, vagy szükséges-e a gyártási folyamatot tökéletesíteni? Képes-e Ön segítség nélkül kezelni ezt a problémát?

Elképzelések és elkötelezettség – a mérnökeink és szakértőink a folyamattal kapcsolatos problémamegoldás, illetve a termékmódosítás folyamata során ezeket nyújtják. Ideális ez a megoldás, ha az Ön saját mérnökeit más feladatok kötik le, vagy hiányában vannak megoldási ötleteknek, amely megnehezíti a változtatások kezdeményezését, amelyek a vevő elégedettségét váltják ki.

 

CONTROLLED SHIPPING LEVEL II

A CSL II a válasz egy kérdésre: a szállítmányai minőségét illető, ismételten előforduló problémák arra kényszerítik-e a vevőt, hogy elindítsa a második szintű minőségellenőrzési eljárást is?

A CSLII során az ellenőrzés átengedése lehetővé teszi az Ön számára, hogy kielégítse az egyéb, folyamatban lévő megrendeléseket, és hagy Önnek időt arra, hogy megvalósítsa a megfelelő változtatásokat, és kiküszöbölje a folyamat gyenge pontjait.

 

VDA 6.3 SZERINTI AUDITOK

VDA 6.3 szerint végzett folyamat auditálás a válasz számos kérdésre, pl. a gyártási folyamatom minden területe megfelelő színvonalú-e, illetve eleget fog-e tenni az elvárásoknak a közelgő ISO 9001 és TS 16949 szerinti tanúsítás során? Nem felejtettem-e el a szabvány valamelyik elvárását teljesíteni? A potenciális ügyfél el fogad-e majd, mint új beszállítót? A jelenlegi ügyfél biztos lehet-e abban hogy a gyártási folyamataim megfelelő színvonalúak-e?

A VDA 6.3 szerint végzett folyamat auditálás professzionális szolgáltatás, amelyet az autóipari minőségbiztosítás terén óriási tapasztalattal rendelkező, legjobb szakembereink nyújtanak. Célja a gyártási folyamatban azoknak a területeknek a kiemelése, amelyek tökéletesítést igényelnek az ISO 9001 és TS 16949 szabványok szerint elvégzendő tanúsítás folyamatának megkezdése előtt. Auditoraink, akik friss szemléletmódot mutatnak be Önöknek, képesek arra, hogy felismerjék a tökéletesítést igénylő területeket, és segítenek az esetleges zavarok megszüntetésében, melyek rossz irányba befolyásolhatják az együttműködést a jelenlegi ügyféllel, vagy egy új, potenciális ügyfél végleges döntését.