Elfelejtette a jelszavát?
Controlled quality - no. 1 on the market

Vevőszolgálat

60 perc
  • Kapcsolat a szállítóval

    Ha az ellenőrzés a szállítótól kapott alkatrészeket érinti, miután megkaptuk a rendelést Önöktől, közvetlenül a szállítónak továbbítjuk az információt- a szolgáltatás finanszírozója

    Kapcsolat a szállítóval
  • Rendelés elfogadása

    Minden egyes Ügyfelünknek kijelölünk egy Koordinátort (szolgáltatás az üzemben), akinek a szolgáltatás iránti igényeiket tudják továbbítani az Ügyfeleink (emailben vagy telefonbeszélgetés által).

    Rendelés elfogadása
  • Megrendelés teljesítésének kezdete

    A Koorditánor az a személy, akinek a felelőssége alá tartozik elkezdeni a tevékenységet 60 percen belül, az Ügyfél által kapott tájékoztatástól számítva. Elméletileg pár percen belül lehetséges elkezdeni a szolgáltatást (a Koordinátor állandó jelenléte/ Ellenőr az üzemben). Ellenőreink

    felveszik a kapcsolatot egy személlyel az Önök cégétől, akikkel együtt kidolgozzuk a részletes kritériumait és követelményeit minden egyes rendelésnek. Az adott utasítások alapján, a koordinátor kitölti az ellenőrzési előírásokat.

    Megrendelés teljesítésének kezdete
  • Megbízás végrehajtása

    A megállapodás után a rendelés részletezése alapján, a koordinátor összegyűjti az alkatrészeket ellenőrzésre és a kijelölt helyen elkezdik a hatékony munkát a megfelelő létszámú minőségellenőreinkkel.

    Megbízás végrehajtása
  • Megbízás teljesítése

    Közvetlenül a megrendelés teljesítése után, az alkatrészeket átadjuk az ügyfelünknek, és koordinátorunk megírja a jelentést. Minden csomag elemeit megfelelően jelöltük, így nem lesz probléma azok azonosításával a jövőben.

    Megbízás teljesítése
  • Napi jelentések

    A koordinátor kitölti a Napi Riport nyomtatványt és átadja az ügyfélnek. 

    A nyomtatvány magába foglalja az összes információt az elvégzett szolgáltatásokkal kapcsolatban (ellenőrzött alkatrészek száma-OK-NOK, hibák’ pareto etc.)

    Napi jelentések
  • On-line jelentések

    Ügyfeleink, valamint Szállítók, hozzáférhetnek az extranethez, melynek köszönhetően ellenőrizni tudják az általunk elvégzett eredményeket és a szolgáltatásokat érintő adatokat a nap 24 órájában.

    On-line jelentések
  • Szervíz megvalósítása

    Közvetlenül a megrendelés teljesítése után egy szolgáltatás értékelést küldünk a szállítónak egy számlamásolattal együtt, melynek az eredeti példányát azonnal postázzuk.

    Szervíz megvalósítása
minőségi probléma probléma megoldva